söndag 13 maj 2012

Det är med att vara SVart och Vit

Japp, jag har ju ett litet sätt att vara på ibland. Jag är lite sådär svart eller vit. Antingen är allt super bra eller allt super dåligt. Ibland går allt och ibland ingenting alls. Just nu går ingenting alls. Det betyder att jag måste göra något. Mitt egentliga problem ligger i att jag har svårt att vara med mig själv. Det händer liksom ingenting. Nada. Ja , iofs så brukar det bli smygjobbning, Serier, promenad med hund och kanske lite matlagning. Vist är det bra att man gör saker men inte rätt saker! Fruktansvärt irriterande när man har väldigt mycket att göra. Skapar bara mer och mer stress.

Nu är jag less på mitt beteende så här med lägger jag ner. Jag lägger ner internetet. En utav mina bovar. Jag kommer att stänga av den på min dator så jag endast kan plugga på den. Inlägg kommer det att bli här via telefonen. Jobba kommer att ske vissa tider inräknade tider. Så här med är det slut mellan mig och min kompis datorn.
Ge mig lycka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar