torsdag 5 juli 2012

Hotellfrukost

Jag bor ju på hotell de närmaste dagarna och det innebär Hotellfrukost. Igår var klockan 2 innan vi kom i säng och idag stängde frukosten kl 9, trodde jag. Jag klev upp kl 08.30 för att hinna ta mig lite frukost. Jodå jag fick frukost, stressade i mig den och tyckte att det är konstigt att personalen inte plockar undan... Nä för de stänger inte förens kl 10.30. Jag är fruktansvärt trött nu och avundsjuk på min kollega som ligger och sover där uppe. Men om jag säger såhär med den otur vi hade igår så är jag inte förvånad ( historia kommer ). Men men jag är sjukt nöjd över att jag sitter här och känner att det "räcker" även fast jag har massa gottis på tallriken. Tänker att jag hinner med mellanmålet när kollegan kommer. Gratis är gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar