torsdag 22 augusti 2013

Rensa i röran eller kaoset?

Det här med städningen gick inte så bra. Jag är nog lite för kär i min karln. När han kommer hem så känns städning mindre prioriterat och filmhäng mer. Det kan vara så att jag får något att skylla på också..så jag slipper städa. Men nu måste jag görat, besök av småglin som ska glida på golvet och sova i gästrummet. Japp här ska städas.
Helst skulle jag nog vilja vända ut och in på hela huset och börja om från början. Jag gillar när saker har sin plats. Nu har det tyvärr blivit så att det har kommit in lite för mycket saker och inget har sprungit ut. 
Äh jag skyller på att när vi flyttade in gjorde vi det på en dag. EN dag TJOFF in med alla grejer. Japp, då blir det kaos.
Så idag ska jag råda bot på tvätten i alla fall. Gissar på 7 maskiner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar