lördag 14 januari 2012

Fredagen den 13.e? näää lördagen den 14:e!

Japp idag har jag krockat för första gången i mitt liv, det var inte mitt fel och det var ingen dunderkrock. Det var i en korsning med högerregel. Jag hade stannat för det kom en bil i snabbfart, men en annan bil såg nog inte den bilen så den körde rakt ut så den blev påkörd i sidan så den knuffades på min bil.
Japp, insåg att jag är helt värdelös på att veta vad man ska göra när man krockat, så jag ska gå en snabbkurs i det till nästa gång!

Efter många om och men så kom jag iväg till Ljusne för att ha klass med ett gäng 40-åriga herrar. De tyckte att nu hade de blivit så gamla så nu var det liksom lugnt att testa på nått nytt. Sagt och gjort, hur trevligt och roligt som helst! Jag blev så impad och glad över hur duktiga och engagerade de var!

Igår tog jag och Angelica bilder för att göra en start inför stretchen och se utveckling. Det var dommedagen kan man säga.... eller ja, för mig. Jag har mycket att jobba på, här kommer lite ifrån bilderna... en film på när jag försöker mig på Cheststand.

Man kan väl säga såhär, min rygg behöver lite mer muskler och mjukhet.


Här är det baksida lår och rygg. Tanken är att jag ska kunna ligga med rak rygg mot mina ben...
Fortsättning följer...

1 kommentar: