tisdag 10 januari 2012

Mums!

Mums vill jag kalla dagen i dag för. Vet inte om det är för att vi blev klara med tapetseringen i sovrummet igår som gjorde att världens jobbigaste dag blev helt fantastisk. Föreläsning idag, tänkte att jag kanske skulle få någon input för analysen jag skriver på. Jodå i allt svammel så fick jag ut lite, och jag klarade av att sitta och lyssna aktivt hela lektionen. Efter det blev det plugg och läsning. För att sedan få dansa Pole med Angelica! Vi filmade lite så jag tänkte jag skulle lägga ut för att visa vart min start är och själv se min utveckling. Så mysigt hade vi! Nu vill jag nästan ha föreläsning igen så jag kan få dansa efteråt med damen! Nu är jag hemma ätit mat och nu ska jag festa till det med massa antioxodanter och mina stora skolböcker! Kan livet vara bättre?

2 kommentarer:

  1. Mmmm, vad gott det ser ut! Måste gå och skära upp en citron känner jag.

    Vad kul det var idag! Längtar tills på fredag, jäklar vad vi ska dansa då! =D

    Nu ska jag sätta mig och titta igenom filmerna och fundera på vad som behöver förbättras..

    SvaraRadera
  2. Eller hur! Tack så mycket Angelica du ger mig så mycket inspiration!:)

    Haha jadu, på mina filmer behöver jag nog inte ens fundera...:P

    SvaraRadera