fredag 6 januari 2012

Hatar

är ett ord som jag inte vill använda så ofta, för det är ett starkt ord. Men ärligt, jag hatar att jag blir så fucking jävla kreativ när jag ska plugga. Tror fler känner igen sig. Varför kan man inte få välja att bli det sen? När man faktiskt har tid?

Men denna gång försöker jag att glamorisera pluggandet så jag blir mer motiverad för att faktiskt grotta ner mig i ämnet. Sociologi som jag nu läser är ett ämne som verkligen intresserar mig men, jag och måsten funkar inte. Jag blir som en trotsig 2 åring. Så för att lura mig själv tänker jag på de personer som är så pålästa och hur jag vill bli som dem. Som Karl-Alfred som bli stark av spenat. Haha, jag vet, jag är knäpp.



Så nu hoppas jag på att bli en sån där pluggis som kan svara på alla frågor ur ett vetenskapligt korrekt perspektiv. Vad nu vetenskapligt är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar