fredag 4 november 2011

STÄDdags!

Nu är det dags för städning. Jag tänker städa tills det är så rent så jag kan göra vad jag vill med helgen. Det är nog ganska kul att se mig städa. Allt jag hittar sätter jag på mig, det blir som en liten maskerad. När jag kommer in i städandet så jag går som också som ett ånglok. Men jag har en lång startsträcka, så för att komma in i rätt mode sätter jag på mig en utav mina städklänningar. Så fin och så mysig som jag fått utav svärmor (så den är pårikigt gammal).

Ica är dock inte på städmode, mer på lekmode...
tur att jag köpt ett stort ben!
Man skulle kunna tro att detta är smutstvätt, men nej det är rentvätt.. finns säkert 2 ikeakassar till... Är det något som både jag och sambon tycker är tråkigt så är det att vika ren tvätt. Men nu är det dags att ta kanterna och vika! 
P3 är på, fredagsflört och jag är redo!
Jag ska vinna kriget och samtidigt terapirisera mig själv. 
Over and out.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar