torsdag 10 november 2011

Vill man träffa mig

ska man befinna sig på alltomhälsa- mässan i älvsjö imorgon! Japp för då kommer jag att vara där, irra runt med mina kollegor och få lite inspiration. Fast egentligen är det ju inte mässan jag är där för, NÄH för imorgon är det POLE-SM, första någonsin i sveriges historia! Perfekt tycker jag, man får både mässa och se tävling!

Men det som framförallt är speciellt är att en utav mina gamla elever som nu är min kollega ska vara med! och dessutom, plus det så är det en till kollega som ska vara med!  Sanna och Elina, imorgon smäller det.  Sen så är det faktiskt så att min vän Ibo ska också vara med! Jag är fruktansvärt avundsjuk på dem som kommer få uppleva så mycket häftigt.
dinalismycket... detta hänger runt min hals, ser ni vad det är?


Hade ju tankar på att söka i Maj, men tyckte då att det fanns för lite tid och så sa min kropp ifrån lite. Det känns som om jag gjorde rätt beslut. Men jag lovar...att inspirationen kommer att flöda imorgon och jag kommer att komma hem och lova en massa saker. Haha. Men jag ska försöka att inte lova något jag inte kan hålla. Det blir säkerligen en massa uppdateringar imorgon. Och som sagt har man vägarna förbi, och har lust att ses äre bara att kommentera!
Annars så får ni inte missa RIX Morronzoo mellan 8-9 då kommer Sanna att vara med i Radio! OCH KOM FÖRBÖVELEN OCH TJOA PÅ TÄVLINGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar