tisdag 17 april 2012

Men måste väl prova

Igår hade inplanerat stång-träning i Gävle men så blev det inte. Det blev prat och mys istället, och inte var jag ledsen för det!
Men när jag klev av tåget intog min otålighet att inte ta sig hem så snabbt som jag vill mig. Så jag knäppte fast ryggan och tänkte; "Jag kan ju prova och springa till ica(butiken) bara för att känna hur det känns".
Hoppsan sa det och så var jag där på tre blanka. Fort gick det och jodå jag njöt utav att springa!
Så nu alla råd för att bli den bästa poledancern ever, släng er i väggen. Jag tänker springa vare sig det är bra eller dåligt för min poleträning!
Och så blev det också. Jag kom hem, snodde om kläderna som Stålmannen och  sen blev det en 6,4 km runda!
Ibland måste man bara prova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar