lördag 21 april 2012

Petad i ögat med viktig info

Jag fick en liten kommentar på facebook om att baren inte innehöll så mycket protein och kunde inte jämföras med kesellla, tonfiks eller keso. Så det vill jag uppmärksamma er om, det receptet jag gav är himlans nyttigt men inget vi ska ersätta alla våra mellanmål med utan något som vi kan lyxa till det med när man vill ha det där lilla extra ibland. 

Tur det finns personer som uppmärksammar sånt, liksom petar en lite i ögat. Jag gillart på nått vis, jag vill inte vara någon som inte kan ha fel (eller hur man nu menar), Rätt ska vara rätt och det gör mig ännu mera pepp på att fiffilura i köket och verkligen hitta en riktigt ordentlig god bakelse/bar/kaka som är jäääättte proteinrik. Så detta är inte mitt sista receptinlägg!

Man ska aldrig ge upp!

1 kommentar: