söndag 15 april 2012

Pole de latino, med båda svärmor och mor!

Japp, i fredags var det dags för termins avslutning på Dinali Center Söderhamn och jag hade både bjudit in min Mor och min Svärmor. Två stycken som jag verkligen bävat för att visa vad jag gör. Mest rädd för deras reaktioner efteråt kan man väl säga.  Jag skötte ju hela avslutningen och hade egentligen inte tänkt att dansa men instruktörerna som ville dansa hade blivit sjuka och så tänkte jag att det var bra att visa upp mig och vad jag gör och gillar mest. Som tur var så hade jag min underbara kompis Rebecca som kunde filma när jag dansade slutdansen med en Pole de latino- dans. Tyvärr glömde jag att tända lite lampor. Men man ser ju lite;



Jag hade bestämt mig för lite trick men annars är det ren improvisation... och vad tyckte Svärmor och Mor då? Jo de var hel imponerade och gillade det verkligen, till och med så pass att de testade lite efteråt! Jag är så glad att jag utamnade min rädslor!

2 kommentarer:

  1. Jennie Lindstrand16 april 2012 kl. 09:57

    Tjusigt Stina!! Härligt att se!

    SvaraRadera
  2. Stina Lisa!!! I <3 you!! Du dansar så fint att jag ryser! Det är sån känsla i varje litet steg.

    SvaraRadera