fredag 20 april 2012

Vem blev glad?

Jo mina elever! Igår var det ju prova på klasser på Dinalicenter och jag hade både Pole de latino- klass och Stretch-klass. Mina elever var så duktiga så när de dansade så fick jag gåshud och de var även nöjda och glada. Stretchklassen kanske egentligen inte i sig man blir så glad av eftersom man måste jobba sig igenom stretcher som gör riktigt ont. Men jag tror jag gjorde flera glada i alla fall!

För mig är det så himlans viktigt att jag gör klasser som jag själv skulle vilja gå på. Jag kan helt enkelt inte ha en klass som jag inte kan stå för eller inte se någon mening i. Fick så himla bra respons så nu är jag så himmla sugen på att göra ett riktigt upplägg. Men jag vill utvecklas själv också och jag tror att jag hittat något som faktiskt kan ge mig något. Något som jag tänkt "för flummigt för mig" om förut. Yoga, inte bara andas andas yoga, utan riktig "knyta knut på sig själv och mediterabortsmärtan som är"-yoga.

Så att nästa gång jag försöker mig på den här så ser den inte sååå konstig ut...

1 kommentar:

  1. En glad, duktig och inspirerande instruktör gör eleverna glada och duktiga Stina-Lisa!
    Tack för två fantastiska prova-på-pass. men framför allt tack för underbara latino rytmer blandat med pole. Sånt gör att det spritter i kropp och själ av glädje :-) Tror att vi är flera som hoppas på en Pole de Latino-klass famöver.
    Din elev Marie

    SvaraRadera