onsdag 5 december 2012

Struktur

Jag sitter nu och skriver på ett arbete ifrån min praktik. All information man fått in ska man göra någonting av och skapa något vettigt. Det blir lätt kaos och inget gjort alls för att man inte vet vart man ska börja. Vissa kallar den för tentanångest, när man plötsligen måste rensa alla handfat eller sortera sin garderob. Jag kallar det för saknad av struktur/ planering.

Min lösning är att skriva ner strukturen för att se om den funkar, eller vad det är jag eller göra för att kunna komma igång.
Ni vet att jag älskar strukturen eftersom jag skrivit om den förr och nu älskar jag den ännu mer när jag får fylla en hel vägg med den!
Det gör ju inget om man lägger in lite kreativitet på den, då blir man ju extra glad och inspirerad, I alla fall jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar