lördag 30 juli 2011

äter barnmat på små timmarna

JAg föll för mitt egna tryck och sitter nu här med en Happymil och svullar på vitlöksås, 4 nuggets och lite pommes. Gottis äre. Har bestämt att jag bara ska njuta. Kom precis hem ifrån ungdomsdisco och jag kunde ju såklart inte låta bli att svänga lite på mina lurviga. Fast de är inte så lurviga idag för i dag har varit en helt perfekt dag. Jag har fått saker gjort, jag har haft trevligt folk på lunch, bakat godaste brödet, kört moppe och badat, färgat håret och helrenoverat mig själv en stund. Händer inte så ofta kan jag säga att jag är perfekt. Just nu är jag det, men annars är det inte så ofta. Kanske beror det på att jag inte tycker att det är så jätte stor skillnad på att inte vara helt perfekt eller så är jag bara lat. Men i alla fall så har jag målat naglarna (var evigheter sen sist) och rakat benen, det var också evigheter. Det är ju så att nyrakade ben är inte så bra när man håller på med poledance och på söndag blire fotoshoot och då räknar jag med att jag ska ha fått lite stubb. Ganska bra det där att man måste ha lurviga när man polar, det gör det ännu mer avslappnat på nått sätt. Jag bryr mig inte alls lika mycket längre om jag har lurviga eller inte, tycker mer att det är mysigt att ha lena ben ibland. Precis som lyxen att smörja in sig i någon go olja , för olja kan du fet glömma om du ens ska få röra stången.
Imorgon kommer en fin bild på att jag är multikonstnär. Nu ska jag städa lite till sen ska jag bädda ute på altan, japp för jag är som min far, jag älskar att sova under bar himmel. Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar