torsdag 28 juli 2011

När man går ifrån listan

Så kan det hända tråkiga saker, så som att man mår dåligt att saker man hade tänkt inte blir av. MEN det kan också vara så att man prioriterar andra saker än det man har på sin lista och det kan resultera att man mår underbart bra ändå.
Idag var en sådan dag, visst fick vi lite gjort jag och min sambo. Men sen så blev kvällen på ett annat sätt än räknat, med en utav mina nära vänner och så mysigt det var. Att bara prata och lyssna på varandra och dela varandra. Så energigivande att jag sprang hem för att sätta fart med städning. Nu är jag hemma och nu kanske ni undrar varför jag sitter här och skriver istället för att städa. Det är för att när jag kom hem till min trapp så insåg jag även att jag har en riktigt mysig svärmor.
Någon gång har jag sagt att jag skulle vilja ha lite pellagoner... och detta kom jag hem till. ENERGI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar