tisdag 23 augusti 2011

big need of fitnessfigthen

Japp så är det. Inser hur vi båda här hemma bara längtar till fitnessfighten kommer igång. Den 1 september startar det igen. Just nu längtar jag ännu mer då jag inte kan och har tränat på länge. Först för att jag haft en infektion på G och för att jag är lat, sen för att jag nu har urinvägsinfektion med pecilin. Symtomen har nästan gått över men, känner att det är dumt att ta i innan man vet säkert att infektionen är ur kroppen.

Jag känner mig svag, jag känner mig bitter, stressad och allmänt less. Symtom på understimulering och ingen träning skulle jag vilja påstå. En promenad räcker inte för mig. Jag måste känna ordentligt att jag jobbat med mig själv för att "väcka" mig själv. Kropp och knopp går hand i hand och på mig är det väldigt tydligt.

Nog med bitterhet i detta inlägg, snart fyller jag år. Har inte planerat något speciellt mer än att min far kommer hit för att hjälpa till med vårt garage som är fallfärdigt.
Igår blev det en ny soffa och i veckan har jag haft massa finbesök av mina kära vänner. Blev än sväng ut till stugan och mys... självklart är Ica modell för mina bilder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar