måndag 15 augusti 2011

Blurr i tankarna

Jag har svårt att göra någonting just nu. Jag är så trött! Trött trött trött. Tråkigt väder och jag får ingen energi. Är jag bara så dum så jag väntar på att energin ska komma?
Jag har kommit in i någon sorts rytm som säger att jag inte orkar. Vet inte om det faktiskt är så att jag har någon sorts förkylning i kröpp eller om det bara har blivit lite för många dagar utan att träna.
Har börjat plugga in BP-programmet som jag ska hålla i höst, men snacka om att man har tappat!
Har inte gjort rörelserna sen utbildningen och efter den sa ju kroppen nej och efter det har jag inte riktigt kommit tillbaka ordentligt.
Ledighetsymtom kanske det är?
Ska man våga sig ut och träna eller kommer jag bli sjuk då?
Hmm... svårt. Jag hade så mycket positiv energi när jag somna och jag hade planerat vad jag skulle göra. Nu kommer jag inte ihåg dem. Tusan, jag borde ha skrivit en lista.

Tror även att tänk på hösten gör mig trött, jag vet inte hur det kommer att bli och jag lägger för mycket energi på att oroa mig, fundera på om jag kommer klara allt. Jag vet ju att det jag själv som valt allt fantastiskt. För att det är så kul, nu gäller det bara att jag kommer ihåg det. Japp.. Ibland behöver man bara få skriva ner sin negativa energi för att ta sig vidare... hepp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar