onsdag 3 augusti 2011

satan i gatan

Yes här sitter jag och tänker på mig själv, japp  helt klart gör jag det. Tänker på att det är så jädrans synd att jag tycker att allt är så roligt. På att jag måste hitta ett sätt för att sluta drälla saker kring mig här hemma och plocka undan efter mig. På att jag ser jävligt bra ut ändå. På att om jag inte drällde allt kring mig så skulle jag kunna använda den tiden till att pryda och snickra på mitt hem. På att allt handlar om prioriteringar, men att man är omedveten om dem. 

Nu är i alla fall tvättmaskinen igång.
Så snygg på fotoshooten som vackraste Cajsa sminkade mig till. 

Så nu behöver jag er hjälp, av er som har eller har haft probelm med att drälla saker runtomkring och ha svårt för naturligt plocka undan efter sig. Har ni några små knep? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar