lördag 13 augusti 2011

opisdasy

Här har jag haft myspysdunermysdag så det bara brinner i knutarna. Kommer hem och inser att jag ligger uppe på Fitnessfightenshemsidasblogg. Jag säger som såhär ja, Fitnessfighten var bra och nej jag har inte åkt tillbaka till mina gamla vanor, men träna det behöver jag göra!
För nu har jag känt förkylningen smyga flera dagar. Tur att om 17 dagar börjar ny fitnessfight. Tror nog att det blir att hoppa på. hihi.

Men dagens dag har inte bestått utav nå fitnessmat. Hemmagjord pizza, kaffe, frukt, hemmagjorda muffins och nötter. Vi drog mot Järvsö, för auktion såklart!!
Igårkväll blev det pizza på riktigt vis, först en snabbvariant på surdegspizzadeg, hemma kokad tomatsås, priscutto, golfetta salami och gorgonzola! (lite annat också såklart). Riktigt bra matsäck.

Ica satt fint hela dagen, men efter 6 timmar sittandes blev det fullrulle när vi kom hem. 

Vårt inköp. Mer info kommer senare. 

Jag är nu officiellt ledig. Ledig till och med skolan börjar. Åhh vad massa tok jag ska hittpå. Vill att alla dagar ska vara så innehållsrika som denna. Så nu blire sova för att njuta av nästa fina dag! 

1 kommentar:

  1. Det låter som att du njuter av livet. Jag inväntar auktionsrapport, fint bord! Kram!

    SvaraRadera