fredag 5 augusti 2011

Yeah vad glamoröst-

Först måste jag bara inflika på att bli utlurad till stugan innebar inte att bara ligga på latsidan utan vi fick saker gjort där också; Bevis...


Nu är livet ganska enformigt. Jag jobbar, jobbar och jobbar. Har även lyckats att bli sjukt trött då jag varit på tillställningar, som iofs varit glamorösa in på små timmarna. Och så plussar vi på med lite PMS på det. 

Idag drog jag på mig smink på jobbet för att inte se så trött ut, satte även upp håret så snävt och hårt jag kunde för att känna mig mer vaken. Drog i mig en treo för första gången (tror att det är sjukdom på G  och sen har jag slarvat med glasisarna så huvudvärken är med överallt) i mitt liv och sen så jobbade jag. Tror jag lyckades med att se lite glad ut i alla fall, ett leende kan ju göra mkt... 
För egentligen skulle jag vilja se ut såhär...
Livet är så glamoröst denna bild visar mycket hur jag lever. 
Med, levande och döda banaflugor, med impulsiv och allt som jag är sugen på "mat". 
Yeah. Ingen som har svarat på min fråga om hjälp med att hålla ordning på sig. Äre bara jag som är sån?:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar