söndag 28 augusti 2011

MEn de va väl f*n

Jag är så jädrans less på att sitta här och inte gör någonting eller bara titta på film. Jag lyckades ju med en urinvägsinfektion förra veckan och nu har jag kryddat den med en hejdunderlig förkylning. Det har inte gått i många knop. Men nu när man börjar känna sig lite bättre vill man bara göra allt, fast man kanske inte riktigt är frisk. Jag har ett mycket dåligt tålamod, mycket. Något som jag kanske egentligen borde träna på mycket mer. Det roliga är att jag kan ha sjukt bra tålamod med främmande människor och barn. Men när det gäller mig själv och min sambo så finns där inget. Det handlar väl om att jag faktiskt lägger kraft och ansträngning när det gäller andra men skiter i det annars. Stackars min Karl, det kan jag helt ärligt säga. Men vi har väl alla våra gömmor.

Nästa vecka är det dags för skolstart igen och starten på en massa annat. Träning igen. Jaaa nu längtar jag, samtidigt som jag inte vill veta hur dålig min kondis faktiskt har blivit. Ska ta foton nu också så får vi väl se om jag vågar lägga upp dem. Lär ju se likadan ut nu som när jag började FF förra gången. Då; o flyttningstagen utan mycket sömn, NU; bleksjuk. Haha, men det får man ju bjuda på, då ser man ju så himmla fräcsh ut sen.

Som sagt lite less på att vara sjuk. Tur att man har en myselimys hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar