onsdag 31 augusti 2011

det var väl Pipsvängen då!

Imorgon är det dags. jag är laddad men tyvärr inte tillräckligt tydligen. Halsen har börjat knastra lite igen och snoret vill inte sluta. JAG VILL INTE vara sjuk. Tycker jag gjort allt för att bli frisk. Får se hur jag gör men morgondagen, ska jobba om jag är frisk, så 4 timmars träning får jag ju i mig. Konditionen är väl den jag måste tat lugnt med. Drog och käkade min "sista" måltid på thaistället i stan (ett utav de allihopa). Jag laddade helt enkelt upp och försökte få snoret rinna ut en gång för alla (starkmat= snoret kommer ut).
Mycket mysigt med en liten pratstund också. Nu har jag kommit hem, och sitter och funderar på om jag ska beställa hem lite godis, inte vilket godis som helst utan... snus. Men inte vilket snus som helst utan... choice snus. Nicotinfritt och jätte gott! Finns alla möjliga smaker och de är endast gjort på örter,kryddor och smakaromer. Nu har de även kommit ut med en ny smak som är kravmärkt kuligt tycker jag!
Frågan är då om jag någonsin snusat och nej, inte direkt, men däremot är jag inte så mycket för tuggumi (man blir bara hungrig av dem) så för mig är dessa perfect!
Kolla in om ni vill www.nicofree.se  (bild därifrån)

Missade tåget imorse som skulle tagit mig till föreläsning så idag blir det till att läsa själv. Så dags för att vara duktig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar