fredag 1 juni 2012

Fitnessfighten med färska kryddor!

Japp nu har jag hoppat på det där igen. Den här gången för att jag vill bli pigg igen och känna mig lite fräsch. Första dagen är avklarad och jag känner redan hur skönt det är. Skönt att veta vad man ska äta och när. Skönt att göra slut på sig så att man kommer någonstans med träningen.

Utöver detta har jag en terminsavslutning imorgon, dinalicenters elever visar upp vad de går för. Sen har jag väl två arbeten som jag måste göra som jag funderar på om jag börjar bli lite väl optimistisk om(att de kommer vara lätt att göra). Sen är det mitt lilla nedstressnings projekt... Min kryddträdgård som jag ska fixa. Tyvärr ska det bli lite kallt nu så de får stå inne och vänta. En hejdundrans massa råkade det visst bli!:) Men det finns inget godare eller roligare att laga mat med än färska kryddor och under fighten kommer det bli mycket sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar