måndag 11 juni 2012

Wiiiihoooo nytändning!

Här sitter jag och har ett leende på läpparna. Jag kan inte sluta att le, jag har precis tränat i 4 timmar och samtidigt jobbat. Kan man ha ett bättre jobb? Denna termin på dinalicenter är jag i Sundsvall och kör styrka&trick och pole de latino klass. Har lagt upp båda uppläggen själv och jag måste säga st jag varit lite nervös inför klasserna. Men nu är det över och styrka&trick klassen var iallafall lite sopslut och de m som gick latinon gick därifrån med leende på läpparna. Precis sån respons jag vill ha och jag inser var roligt det är med lite miljöombyte ibland. Fick sån energi av alla elever även fast jag är sopslut!

Men jag är inte trött för att jag inte fått i mig mat utan jag har faktiskt att duktig och greja den med så nu är det min sista måltid efter träning. Kyckling med extra keso (eftersom jag inte äter sista målet) och sallad med majs och körsbärstomater. Tänk att körsbärstomater kan vara att "lyxa till det lite", igår var det tungt idag är det jippie!
Nää nu måste jag äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar