söndag 24 juni 2012

Nu är det kämpigt

Jag är inte mer än mänsklig och det är kämpigt just nu. Har varit och kört ett bra FF pass men jag känner att maten har gått sådär- Jag är nämligen hungrig, konstant. Alla andra gånger som jag kört har det funkat och jag har inte varit hungrig, men jag vet inte om min förbränning har blivit högre eftersom jag tränat ett helt år nu och har fått i alla fall lite mer muskler...

Men det som är mest är nog att jag är kvinna och kvinnor har ju hormoner som spökar. De gör mig både grinig,, sugen på allt och fyller på vatten i hela kroppen. Så om jag kände att jag var på G förra veckan så känns det som om jag backat bakåt 2 steg. Och jag kan säga att jag har ju nallat en extra skinkskiva och jordgubbe de senaste dagarna. Visst är inte det så farligt men när det blir så varje dag och så lägger man på att jag gått upp massa vatten så känns det ju som om detta är bara att ge upp... Jag menar har jag ens en chans?

FAN vad orättvist det är att vara kvinna ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar