torsdag 21 juni 2012

Nu händer det grejer!

Ja så mycket att jag glömmer att blogga. Har endast legat en kvart på trappan och tittat upp i det blå med ica på liggandes bredvid och tänkt: "shit vad bra jag har det, nu ska jag njuta av den här lilla stunden". Den njutningen gav mig kickar och nu har jag varit up and going sedan kl 9 morse. Tyvärr blev det inget plugg idag. Får försöka hitta lite tid imorgon. För nu har jag beställt jäst så det kan bakas lite!:) inte för att jag får äta men, har man utsätt sig själv till bullfaster (endast bakverk till föräldrarna) så har man och imorgon kommer ett syskonbarn! . Sen är det väl så att jag kanske gillar att baka också. Min mor kommer också så det blir jätte mysigt. Nä nu måste jag fortsätta med alla projekt! Tjiliivippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar