torsdag 14 juni 2012

För att bli en prins måste man vara en groda

Är det inte sant så säg? Det enda problem som jag upplevt denna FF är att jag inte kan sova. Jag kan inte sova i tid. Kan det bero på att jag har en man som inte kan sova i tid? Eller att jag är så trött så jag dricker kaffe så sent så att jag sedan är speedad hela natten? 
Jag tror det är kombon. Resultatet av det är mörka ringar under ögonen. 
Sen det här med att svettas. Svettas ut skiten gör man ju under denna månad, det resulterar i Finnbombardering. Och för mästarinnan i finnklämmeri är det inget bra (ännu fler blemmor). Jag ser ut som om jag vore 14 igen. 
Lösning på problemen; SLUTA PILLA OCH SLUTA DRICKA KAFFE. 
Kan jag bestämma sig för att köra FF, kan jag sluta pilla (peta på blemmor) också, eller är det svårare? 
Imorgon blir det en helt ny dag, inget kaffe inget pet, vi får se hur det går...Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar