söndag 30 oktober 2011

hej vare går!

Idag var det bara att vakna, åka på hundkurs, åka direkt till personalmöte, gå hem och ge hunden mat, byta om och sedan dra iväg till gävle för att träffa andra fantastiska kollegor! 

ÅH, snart har jag bestämt mig. Eller måste ha bestämt mig, gu vad skönt det ska bli, att veta vad jag ska göra. Det ta mycket energi att grummla. Framtiden kommer att avgöra vad jag kan lägga min nivå på. Har fått ett mål tips om att göra klassikern och än så länge är jag inte så knäpp så jag tänker göra en. Även fast det kliar i mig lite för det. Tycker nämligen det är det dummaste man kan göra... att betala massa pengar för att träna så hårt att man förstör sin kropp (VASALOPPET). Jag är ju från Mora och har sett många skidåkare... även min sambo och än så länge så tycker jag de är knäppa! 

Finns det inget annat mål man kan ha i träning? 

2 kommentarer:

  1. Vad är de du väljer mellan att göra i framtiden?

    SvaraRadera
  2. Jag funderar på att ta ett uppehåll i studierna och satsa på att jobba med träning, finns lite olika möjligheter, inget bestämt än!:)

    SvaraRadera