söndag 2 oktober 2011

Sneakapeak + helg

Jajemen, nu är man färdig! Eller jag vad man nu ska säga, har inte riktigt haft samma tankar kring "Målet" som förra fighten utan jag har bara lunkat på. Kan knappt förstå att det gått 30 dagar. Igår var det medlemsfest och jag intog det första söta på länge + mjukt bröd. Det var salladsbuffé med baugett + efterätt (hemmabakt morotskaka), min kropp fick en shock och magen stod i tusen hörn!
Efter medlemsfest skaka vi rumpa på lokal för att nanna kl 3. Idag har jag varit baknykter (kallas så när man har varit ute men inte druckit alkohol) och för de som inte vet så kan man må ganska kass dagenefter, även utan alkohol. Hade tänkt att det skulle bli lite Yoga idag, men insåg mina egna begränsningar och stannade hemma, åt gottis och bröd och klippte lite häck (i trädgård). Det var nog bra att kroppen var såhär så den fick en vilodag i alla fall. För imorgon kör vi igen, betalade precis in för 6 månaders programmet.. är lite nyfiken vad det kan vara...

Lördagsmorgonen var föresten fantastisk. Jag, Jonte och Kerstin möttes på gymmet, tog bilder och sedan festade vi på varsin protiensmootie + kaffe och bara njöt av oss själva och av att umgås. Bestämde till och med att vi ska göra det till en vana, så mysigt var det!

Och resultat har vi fått... men jag tänkte att jag skulle hålla det en stund till... men en liten bild kan jag dela med mig i alla fall...
som sagt..vi hade jätte mysigt och jätte kul!:)

2 kommentarer:

  1. Hejaheja!! =) Ska bli kul att se hela resultatet =)
    Har länkat till dig i ett inlägg i min blogg - hoppas det var OK =) Hojta annars så tar jag bort det omedel bums.
    Låter himla nice den där lördagsvanan faktiskt - ska nog försöka få till nåt sånt med pojkvännen kanske ...dock är vi bättre på kvällsträning pga dubbel morgontrötthet - kanske får göra en "fredagskvällsvana" ist för lördagsmorgon - istället för att gå på AW å dricka onyttigheter så hänger man på gymmet och myser. Kanske kan vara nåt :p

    By the way - berätta gärna vad du får för intryck av 6-månadersprogrammet! Jag är lite sugen på att köra jag med...

    SvaraRadera
  2. Kul! Självklart är det helt okej att du länkar! Ja vi tyckte det var så mysigt, har en sambo med samma morgonproblem, men eftersom det inte ska tränas så hårt utan bara mysas så går det faktiskt! Helst skulle man vilja ha söndagsmorgonen, men tyvärr har inte vårt gym öppet då. Använda söndagsmorgonen som indpirationsdag, planering och
    Motivering tror jag skulle vara grymt!
    Lovar att återkomma med vidare tankar kring 6 månaders! Kul att du läser min blogg!

    SvaraRadera