onsdag 12 oktober 2011

Jon-Erik

Ja, det är min sambo det.
Vi startade faktiskt den här bloggen tillsammans i maj för att kunna skriva om vår resa under FF i maj. Sedan fortsatte jag för att det mest var roligt, att ge tips men också få avreagera mig lite.
Nu har vi gjort två fitnessfighter tillsammans och Jon-Erik har kommit till final.

Är det någon som har kämpat så är det han, med sömnproblem och kvälls/nattjobb är det svårt att få det att gå och hålla ihop. Men Jon-Erik har legat på gräsmattan när det har regnat kl 22.30 och gjort sina höftlyft. Han har kämpat med att försöka komma upp på mornarna för att hinna med både hundpromenad och träning innan jobb. Och då ska man veta att den karln har problem med sömnen på nätterna.

Att han har kämpat så hårt har gjort att jag har kämpat hårdare. Inte för att vara bättre än honom, utan för att inse att jag egentligen inte har så mycket att skylla på. Därför tycker jag att han är en värdig finalist i denna fight. Jag hoppas att man inser att det handlar inte om att han har anlag för att han är kille som gjort att han fått dessa resultat, utan för att han verkligen har slitit som ett djur.

Så rösta nu på min karl, många gånger om, eftersom det går att rösta hur många gånger som helst (lite konstigt tycker jag)!
Klicka på länken; http://www.fitness-magazine.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2031%3Aroesta-pa-vem-som-skall-vinna-fitnessfighten-september-2011&catid=70%3Ainstruktoerstaevling&Itemid=104

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar