onsdag 5 oktober 2011

välplanerad

Hej! Nu sörrnini så har jag fått 6 månaders programmet till mig, både kost och träning. Min första tanke är; Verkar vara ett jätte kul och utmanade träningspass, men är dock lite skeptisk till maten.
Varför?
Jo, för att jag i princip bara ska lägga till lite extra keso. Inte för att keso inte är gott (har ändrat mig efter denna månad) men för mig så känns det som det blev lite tråkigt. Alltså det är ju bra mat och jag tror den är prefekt för en person som kanske har lite extra kilon att droppa till, men jag vill ju inte gå ner nå mer!
Så jag har skickat iväg ett mail så får vi se vad de säger.
Mina planer är ju att bli superstark och då måste man väl ha supermat?

Nu och veckan framöver är jag helt och fullständigt planerad, nästa vecka är det nämligen tenta. Så mitt fina schema ser ut såhär;

Jag gillar att skriva listor och jag gillar att planera. Jag vet att jag inte hundra procent kommer att gå efter denna, det händer alltid saker. Men undrar jag vad jag ska göra, så har jag en plan. 
Färg beskrivning; 
grön; Träning
Rosa; Mat
Orange; Plugg
Lila; Promenad med Ica
Blå; Saker för mig själv. 

Har man ett mål för något borde man faktiskt prova, sen om man inte gillar att måla är en annan sak;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar