tisdag 11 oktober 2011

Mål?!

Godmorgon!
En sak som jag fick höra igår, var just att även fast man blir sur eller bitter över en förlust så ska man inte visa det. Vad är det för påhitt?
Varför ska man "svälja" sin stolthet och låtsas vara glad, då går man ju och ruttnar inombords. Så ser jag på det i alla fall, hellre vara sur en stund för sedan kunna vara glad helhjärtat, än att gå och vara låtsasglad och bitter hela tiden.

Vi hade ju uppvisning med dansen i lördags och jag fick blodad tand. Jag nöjt verkligen av att få se mina fantastiska elever vara så duktiga, men även att få dansa själv. Nu har två instruktörer blivit antagna till SM i november, så roligt!
Har ju sagt innan att jag vill satsa på SM till nästa år, men har nästan tappat bort det någonstans på vägen. Jag vet att jag fortfarande vill, men jag måste bara bestämma mig. För bestämmer man sig så måste man satsa och just nu som jag ser det finns det ingen tid. Fast jag och syrran kom på ett sätt, det ska jag berätta mer om sen. NU blir det att fixa mellanmål och packa väskan för plugg i Gävle!
Fast helst skulle jag vilja träna hela dagen!
(fotograf Hannah)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar