fredag 28 oktober 2011

Lyssna på sin kropp?

Vad är viktigast, sömn eller träning?
Just nu vet jag inte hur jag skall göra. Känner att jag inte riktigt haft något riktigt effektivt träningspass denna vecka. Har ju jobbat med pole så det har ju inte varit så att jag inte gjort någonting alls. Men jag känner att jag inte har tränat sådär ordentligt. Men när jag tränat så har kroppen sagt ifrån, den är liksom trött på ett sätt och reagerar inte alls på påfrestningen. Har inte blivit så mycket sömn denna veckan och lite stress också kanske. Funderar på om jag är lat bara eller om jag behöver vila bara?
Har bestämt mig för att inte träna ikväll, imorgon blir det ju lördagsmys och då vill man ju vara fit fot fight.
Men kör en lite outfit som jag hade på träningen i onsdags.. Gillar den skarpt, det går dock inte så bra att hänga upp och ner med mössa och halsduk...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar