måndag 24 oktober 2011

sorry

för den lilla pausen. Tog helg ordentligt denna helg. Bara varit ledig, haft besök, myst, sorterat källare och balkong och gjort höst.
Känns som som man börjar få lite kläm på det här med hus. Njuter verkligen av att ha folk på besök men ändå kunna ha ett privatliv. Förr bodde vi ju i en 1,5:a och då blev det liksom lite intensivt och nära inpå när någon kom på besök. Nu får man hela källarn för sig själv på kvällar och mornar och det gör gott för oss alla.

Mitt nästa projekt är nu att bestämma mig om vad jag ska göra 1 år framåt. Det har legat och grollat i mig en stund. Alla tror att allt är redan bestämt, men inget är faktiskt bestämt. Jag letar också ett mål med min träning och har inte riktigt hittat det, stör mig mycket. Jag vet inte vad jag vill göra! Har ni några bra tips där ute vad man kan skapa för mål med sin träning? Inte några subjektiva mål som att må bra, eller bättre för det gör jag ju redan utan mer något man kan ta på. Något som är uppnåerligt men ändå lite svårt..?

FF diskussionen är så svår men jag håller på att skriva på ett litet inlägg.. det är svårt att vara neutral. Jag gillar FF samtidigt som jag stör mig på så sjukt mycket så jag vet inte alls om jag gillar det.

Det kommer bli fullspäckade veckor framöver, mycket pole, så roligt, men lite jobbigt att slitas emellan skola och jobb. Vill inte göra saker halvdant.Näh nu ska här sovas, imorgon är det lärlingsutbildning i pole, ska bli så kul att träffa de nya lärlingarna!
 Glöm inte tipsa mig om träningsmål! Ge mig utmaningar!

1 kommentar: