måndag 31 oktober 2011

Träning för att känna sig smal

Ja för nu ska jag berätta en liten hemlighet om man inte visste det innan. Hemligheten till att känna sig smal och freesh är ju att faktiskt träna regelbundet, typ nästan varje dag. Det har nämligen med att göra när du tränar pumpar du in blod till musklerna som gör att det känns fastare  och freschare i kröppen!
Så känner man sig lite pölsig så är det bara att dra ut och köra ett helkroppspass med kondition = man mår göttigare!

Har känt nu när jag ränner runt i Gävleborg att jag saknar min kondis, får inte riktigt ihop det som jag vill med träning. Men jag tränar ju varje dag utan att jag märker det. Som tur är har jag mitt afropass imorgon och på lördag är det mysimys. Tänk att man blivit så knäpp så man längtar efter passen där man kan få köra ut sig hårt. Haha. Knäpp är man. 

Blev intervjuad idag och fotad, krävde av henne att hon skulle skicka bilder så snart kommer det kanske något!
Sundsvall har varit min stad idag och nu kan jag äntligen klappa igen fabriken, långsamdegjäsningen är i kylen för morgonbak och nu blir det film. Tack och godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar