torsdag 20 oktober 2011

Tåg och reflektioner

Det är många som har kommenterat mitt nästan obefintliga inlägg om hur FF och tävlingen väl slutade. Tänkte att jag skulle bli lite mer flerordig Eftersom jag insåg att det inte är bara jag som tänker på ett visst sätt. Det är lite tråkigt att det slutade som det gjorde. Många kan få tro att det är min dåliga förlorarsida som pratar med det är inte alls så. Jag är ju sån som släpper saker rätt snabbt. Men däremot så är det min rättvisesida som har blivit tillknoddad. Till och med så hårt att även fast FF är ett bra koncept så tycker jag just nu att det finns alldeles för många "barnsjukdommar". Men sitter på tåget och skriver på min iphone så det långa, flerordiga inlägget kommer senare. Fick mina nya glasögon igår... Mycket nöjd även fast Karln kalla mig för tant. Jag är gärna en snygg tant som dansar poledance:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar