onsdag 12 september 2012

Back on track

Ner som en pannkaka upp som ett solsken. Det är jag det. Att få tillåta sig vara lite deppig ibland gör att det blir så tråkigt att vara deppig att man tar sig i kragen och gör nått konstruktivt av det hela.

Dagen idag har spenderats med hundlek och lite shopping men bara sånt där som man behöver, typ lampor och massa kyckling. Eller ja, jag köpte lite thé också... Min hemlighet är att jag har sjukt mycket med thé, men jag dricker det sällan. Har på senare tid bytt ut thé mot kaffe, vilket i sig nog inte är så bra. Därför tyckte jag att jag behövde lite ny inspiration och köpte mig två nya sorter i min samling.

Kaffe är ju så himlans gott, problemet med det är bara att det är så gott om man har något sött till. Det innebär dricka kaffe = sötsug. Därför tänkte byta ut några kaffekoppar till lite thé istället.

Nu blir det Lemon Ginger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar