måndag 10 september 2012

Soleskenshistoria?

Som sagt här händer det grejer, men kanske inte de grejerna som man vill att det ska hända. Det jag vill ska hända är att saker ska hända, att det ska gå bra med träning och mat....att det flyter på.
Men icke sa nicke. Just nu har jag krypit ner i sängen, halsen börjar krassla och jag vill bara tycka synd om mig själv. Jag har ätit extra ikväll och jag kan säga till er som kör FF, det är ingen tillfredsställelse att äta något sött, man får bara mer ha begär.
Första FF som jag faktiskt har "fuskat". Aja baja på mig. Kanske är det för att min motivation kniper på grund av andra omständigheter eller så är det för att jag är så sjukt trött denna gång jag kör FF. Funderar på om det är för att jag har mer muskler och inte lika mycket att "ta" av som alla andra gånger. SKit samma, ner och sen upp igen!

Misslyckande eller vad man nu vill kalla det är till för att det ska kännas ännu bättre när man lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar