onsdag 26 september 2012

Wahackakkakkkka

Tjoddelooo.
Jag längtar efter träningen  ikväll. Det regnar och vi ska träna utomhus. Det kommer bli blött, men planen är att det inte kommer bli kallt!

Träningen som är ikväll är Tabata inspirerad träning och Crossfit. Jag är alltid nervös inför passet, för att  jag vet att jag  måste prestera hårt och att jag inte kan smyga. Men efter varje gång så är det alltid så att jag har världens endorfinkickar och nöjd över min prestation.

Mentalt ibland kan jag tro att jag inte kan, men när man väl är där så kan jag!
Det är något som jag måste tänka på varje dag, för ibland kan jag ge upp för att jag tror att jag inte kan. Helt onödigt och  jag har nog missat en hel del. Ska nog leva efter filosofin jag ger ut när vi dansar afro;
"Skit i det om det blir fel, bara gör nått, skaka på rumpan eller vinka, du gör rätt så länge du rör på dig".

Nu ska jag planera dagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar