söndag 16 september 2012

Vara nöjd med sig själv

Igår var det dop dags, mitt tredje för min del. Hela släkten är samlad och det är så mysigt.
Dagen till ära hade jag hämtat ut mina nya linser. Tyckte att behöver jag ändå linser kan man ju prova andra färger.
Har alltid gillat att ändra mitt utseende via smink och kläder. Nu för tiden har jag blivit lite lat och tycker det är lite jobbigt att sminka sig varje dag. Perfekt att hitta på nya utseenden med linser.

Men här tycker jag att det är viktigt, Jag gillar att ändra mitt utseende för att använda det som ett uttryck. Det innebär inte att jag är onöjd över mitt naturliga utseende. Jag gillar att klä mig i mina röda stövlar för att jag blir glad av dem och inget annat. Det är lätt att man tappar bort sig och inte klarar svårt att gå utanför dörren utan smink.
Lite läskigt tycker jag, är det så idealet är? Att se ut som en docka 24-7?
Nää någonstans måste man inse att man bara är människa.
Sambon menar dock att jag ser ut som en demon i mina nya linser.... vilken tur att jag har mina linser för min skull och tycker att jag ser ganska fin ut!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar