onsdag 12 september 2012

JAVLAR ANODA

När knäna viker sig för att man ska gå ifrån matbordet och hämta lite vatten, ja då vet man att man har gjort bra ifrån sig.
På vägen till träningen var jag osäker på om jag ens skulle köra, eftersom kroppen inte känndes helt hundra. Men i efterhand, var den nog bara ur balans efter att inte ha tränat på två dagar. Kändes att jag fyllt på
glykogendepoerna, för fasiken vad kroppen svara upp bra.

Hemkommen drog jag mig framför datorn för att få senaste updaten för iphone 5, lite små nördig är jag i alla fall. 28 september ska den alltså komma till Sverige och jag har ställt mig på lista. Hoppas jag kan få den innan oktober är slut!
(lånad bild ifrån Google)
Insåg även att jag snart ska på dop och måste färga håret. Hårfärg i skallen, Bonde Söker frugan och god mat. Ja, denna kväll kunde inte varit bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar