fredag 30 september 2011

Sista dagen!

Yes, nu är det sista dagen, i alla fall för fitnesfighten september.
PÅ lördag börjar en ny fight, jag kommer inte att vara med, men jag har inspirerat flera utav mina vänner och elever att vara med så det blir nog pepp hela oktober också!
Så roligt att vara med och se hur alla blir piggar, gladare och nöjdare över sig själva!
Själv ska jag nu dra ner till gymmet, köra fustra-passet (för de som inte vet, så kallas/ades detta 1 h pass för det)   med en extra klick afro!

Jag ska kräma ut det sista jag har så att jag inte orkar någe mer, så att jag är så nöjd över mig själv.
Tänk att vi har gjort det igen (eller första gången)  30 dagar och full rulle, bra jobbat!
förra omgången lärde jag mig denna.... målet är att kunna göra de andra övningarna Jarkko kan. SÅ uppmaning, fixa 6 månaders programmet nu!
Näpp nu springer jag iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar