tisdag 7 juni 2011

Choklad mousse!

Här kommer receptet som jag utlovade på chokladmousse som är så gottis men som låter så konstigt. Som sagt är det viktigt att veta jag har fått det av min Syrra:)

Detta behöver du; 1 Banan, 1 Avocado, lite honung och lite Cacao.
Lägg avocadon och bananen på en tallrik.
Mosa skiten. Ett tips är att om man har stavmixer så använd en sån kopp och mixa.
Häll i lite honung efter behov, jag har pytte ytte som mindre än en tesked. 
Häll i lite cacao efter behov, jag gillar mycket mer än en tesked. 
Rör om, om, om och smaka av. Häll i mer honung och cacao om man tycker att man vill ha det:)
Servera med kaffe, gotti gotti och njut!

2 kommentarer:

  1. Hehe, förbaskat bra recept det där! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. hihi, jag visste inte om jag fick lägga upp din blogg. Tack för receptet!
    kramar

    SvaraRadera