onsdag 15 juni 2011

vilken gårdag och vilken dag

Gårdagen var en riktig liten skit dag. Tror egentligen inte att något skulle kunna ändrat dagen men att någon snor svärmors nya cykel gjorde inte dagen bättre. Blev piiiip less på våra medmänniskor som går runt och snor saker. På det här med att det inte moralen är så låg. Det gick jag helt ärligt och irriterade mig på hela dan. Sen så gjorde jag ju inte saken bättre med att äta dåligt. Men men, nu är det en ny dag!

Det regnar utav bara fan, men det ska nog gå bra ändå för ikväll skulle det sluta. OCh det får vi verkligen hoppas på. För ikväll är arrangemanget "School's Out" som min karl är med och arrangerar. Det är skolavslutning för hela kommunen, gratis i parken för alla och det blir artister så som Tove Styrke, Petter och Mustach. Jag ska snart gå och hjälpa till lite och sedan vara hundvakt åt  finaste hunden Tyson. Men som sagt inget regn ikväll hoppas vi alla på.
(Ica och Tyson)

Sen måste jag packa, för imorgon åker jag. Mer och mer nervös blir jag för att jag inte ska hinna allt. Men framförallt. Jag måste hitta ett boende i Sthlm! Trodde det inte skulle va svårt men alla jag frågat är antingen borta, hyrt ut sin lägenhet, blivit av med sin lägenhet eller har redan besök!
Det kan bli en spännande helg. Men jag har precis frågat en kompis och hon skulle fråga sin roomie om det gick bra:) Så vi får väl se då!

näh nu ska jag gå och leta stövlar. Hemligheten som inte är så mycket hemlighet håller jag på en stund till, tänker nämligen ägna ett helt inlägg till detta!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar