onsdag 8 juni 2011

Ett problem jag har


Detta är mitt problem.

Idag var tankarna många på att göra mycket. Speciellt göra rent toaletterna. Hur mycket utav det som var tänkt blev?? Nada. Det är därför jag skriver listor dagen innan så att jag vet vad jag ska göra. Annars blir det som idag.

Imorse var tanken att sova, men eftersom Icas kompis Akilles kom 0630  blev det istället en promenad på 4 km som resulterade i att när man väl kom hem och hade ätit så  blev det soffläge och sova med tanken " jag har ju hela dan på mig". Väl vaken var det tvunget att inta lunch och då insågs det att det var dags att handla. Trevligt besök fick jag och sedan stack jag på handling med tanken-"efter jag har handlat ska jag börja", plötsligt ser jag i affären massa paprikor för halva priset och får inspiration för att göra fyllda paprikor, såklart! Så väl hemma blir det fyllda paprikor för att inse att klockan är så mycket att jag måste packa för att jobba!

Jag i ett nötskal, hittar på nya saker och följer min instinkt. Ett problem ja. Men nu blire poledance!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar