lördag 18 juni 2011

vatten

är viktigt, väldigt viktigt. Mat också. Kroppen är tung 2 pumpass till och teknik göra har vi hållt på med idag. Fått en ny låt så jag står och gör benböj så in i norden. Men det händer grejer, jag börjar nästan få lite kontakt med min triceps! Jag kan spänna den! Wihooo.
Den där tröttheten jag hade i veckan, vet inte riktigt var det var men säkert stressen som släppte. Nu är jag trött men inte trött på det sättet. Kroppen är trött, huvudet med men inte alls så att jag känner mig hängig. Så roligt!
Näh nu blir det till att sova för att göra sista dagen imorgon. Jag laddar med lite extra vatten. Fokus fokus. Kl 18 imorgon har jag nog mer koll.
Natti natt.
En till sak, utmana er själva och lite till. Tro på er själva så klarar ni det. Fått sådan upplevelse idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar