tisdag 14 juni 2011

Det finns många sidor på myntet

Jag är inte ett mynt, näh för de har bara två sidor. Jag är nog mer utav en tärning med en massa sidor. Kom att tänka på det igår när jag körde hem efter poledancingen. Jag tyckte nämligen lite synd om mina elever efter passet, för jag körde riktigt hårt med dem. För jag är ju sån, jag tycker det är roligt att pusha mig själv, andra så att man presterar mer än vad man brukar. Man får liksom gärna sätta röda horn på mig om man vill just i stunden men så länge man gör det bästa man kan!
Så mina fantasiska donnor som jag gillar så skarpt, jag gillar er och jag gillar hur ni verkligen bara gör som jag säger. Ni är såååå duktiga, ni ger mig en massa inspiration!
För er som inte har börjat än; www.dinalicenter.com viktigt att poängtera också att den kursen jag leder nu är inte en nivå 1 klass utan en klass för de som har hållit på en stund!

{foto; Lisa}

Det är en sida av mig, att vara hård och riktigt pumpa ut sina muskler till max, så man knappt kan åka bli hem efteråt. Men sen har jag mina andra sidor. Jag gillar ju det är lugna, att flexibla när det mer handlar om andning och fokusering, det är en annan sorts kontroll. Sen har vi såklart dansen, att njuta av en träning utan att man känner att det är träning för man bara dansar och lever. Jag gillar liksom allt. Jag är den där personen som man stör sig på när man frågar om musksmak och man säger att man gillar all sorts musik (jag är nästan allätare). Jag vet inte riktigt varför det är så, men det kanske har att göra med min inställning. Min inställning till saker och ting. Jag tänker alltid att man kan lära sig någonting utav allting om sig själv eller om andra. Nyfikenhet kanske. Men så är det även utanför träning, i skolan så har jag det ganska lätt för mig och folk frågar hur jag gör. Det handlar om att hitta något i det man läser och göra det intressant, alltså skapa ett intresse som gör att man spinner vidare. För jag tror att det är så är man öppen och skapar vägar så lär man sig mycket. Japp japp. Jag myser på min hemlighetskaramell en stund till. Nu blir det tvätt och dra till återvinningscentralen! Det kan också det vara roligt... på sitt sätt hah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar