fredag 17 juni 2011

trööt

Så roligt jag har haft det idag, men det har varit galet jobbigt också. Är ju nu på body pump utbildningen som ska vara i 3 dagar. Vi har kört 2 body pump klasser idag och min kropp är utpumpad. Rådet ifrån Jimmy (utbildaren) var att käka pizza och ta 2 mariestad (öl) ikväll och plugga på koreografin som vi har fått tilldelade. Man gör ju som insturktören säger eller hur?
Jag skippade ölen och körde på finpizza istället. Gorgonzola med parmaskinka och roccula!
så gott!
Sen var det mycket roligt att Malin kom fram till mig. Kände igen mig ifrån bloggen, även hon en fitnessfightare. Så roligt att träffas på riktigt! Världen är bra liten. Känns som att dessa dagar kommer bli rika och inspirerade verkar vara ett riktigt trevlig gäng!
Däremot tycker lite synd om Cajsa som jag får sova hos. All energi som finns lades på dagen så det finns inte så mycket av StinaLisa kvar, mest bara en tyst vevande (har fått axel koreografin)) tjej med hörlurar i öronen. Haha inte så skoj kanske. Näh, nu ska jag återgå till mitt koreograferande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar