torsdag 9 juni 2011

Dagen då man önskar man vore man

Jajemen, idag har hela min dag försvunnit till att ligga och ha ont. Jag vet att man borde röra på sig när man har mensvärk, men det gick inte. Sov inte mycket och sen så måste jag ätit nått olämpligt (läs; inget kvar i magen) så energi nivån har inte varit på högsta topp idag.

Varför är det så att vi kvinnor måste stå ut med sånt här skit och inte män? Är det nått som är bättre med att vara kvinna (förutom att inte ha en penis) eller fick vi alla åkommor?
Föda barn, mensvärk, sämre på att bygga muskler... som sagt, en gång i månaden vill jag bara byta kön.

Kom precis hem från en trevlig prommis med Ica, men jag börjar bli lite fundersam. Hon är så pigg, det är ett problem. Hon har nog umgåtts lite för mycket med sin vän Akilles (som har energi nivå på topp) så jag funderar på om jag ska ställa henne på lite "soffträning". Det skulle ju jag också behöva, för nu är skolan slut! Eller ja, i alla fall att åka till skolan, sen får man väl se om man blir godkänd  eller om nått behövs göras om.

Näh nu blire till att svida om till träningskläder och lite pump för att sedan gå på Thébjudning och träffa nytt folk, det behöver jag också. Shit vad jag behöver saker just nu (det är nog för att toaletterna inte "kallar" så mycket) men man ska ju unna sig det goda eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar