måndag 20 juni 2011

Nämen hoppsan!

Jag var ju med i fitnessfighten som jag avslutade den 1 juni. Kom inte vidare till final men däremot såg jag nu att jag kom med i deras promotion film. haha, jag skrev att jag inte ville ha med mitt huvud, men strunt samma!

filmen på mig, klicka här.

Nu sitter jag här och är klar, klar med min första etapp. Body pump utbildningen avklarades igår, grymt var det! Sjukt roligt också måste jag säga. Man kunde bli godkänd eller ej godkänd men jag blev godkänd så jag är sjukt glad! Lära mig en massa om mig själv eller jag kanske visste det redan men inte behövt ta tag i det. Jag har ju alltid haft ganska lätt för mig med att lära in mig saker, men nu när allt är inplanerat och vattentätt så blev det knas. Jag behövde planera och sturkturera ännu mer. Nöta helt enkelt. Kul för att jag känner att det blev en riktig utmaning! Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jobbar ju på ett ställe där de inte har tagit in Les Mills (och då får jag inte köra det där heller) och jag är skit sugen på att få köra Body Pump! Lite konstigt eftersom vi kört ca 6 pass denna helg, borde vilja spy, men inte.

Igår när jag kom hem så hade jag och Cajsa bestämt filmkväll; "Million dollar baby".  Chips, popcorn täcke och mys var det. Väldigt bra film också, har man inte sett den, se den.  Sen pratade vi om det här med att skaffa nya vänner när man inte går i skolan längre. Det var ju väldigt lätt att skaffa vänner när man går på gymnasiet och högskolan, men sen då?
Det är ju nämligen så att jag har inte känt Cajsa så bra sedan förut, men min plan har varit att bli kompis med henne. Haha, det låter lite creepy men det är sant. Flyttar man till ett nytt ställe så har man liksom sina "tentakler" för att hitta nya vänner.
 Men hur gör man då? Tycker själv att det är jätte svårt, fråga någon om en fika för att bli kompisar kanske bara blir krystat? Tänk om det inte riktigt blir som man tänkt sig. Men egentligen varför inte, dejta vänner det är ju alltid roligt med nya människor.
Ica och hennes nya kompis Akilles

Jag har några stycken som jag vill lära känna mer och en utav dem var faktiskt Cajsa. Så ibland kan man liksom lirka till det lite. Men nu efter diskussionen ska jag nog tusan bjuda ut och dejta lite vänner:)
Tack Cajsa för en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar